9 клас

Роботу надіслати до 23 травня

Розвяжіть правові задачі, тести, складіть піраміду.

Скористайтеся відповідними документами, які розміщені в підручнику.

І. Сімейне право

1. Віктор і Людмила познайомилися першого березня і того ж дня вирішили подати заяву до РАЦСу про бажання укласти шлюб. Чи буде дійсним їх шлюб, якщо вони знайомі дуже невеликий термін і фактично не знають один одного?

2. Громадянин П. та громадянка М. звернулися до РАЦСу з проханням зареєструвати їх шлюб. Прийнявши заяву, співробітники РАЦСу призначили строк реєстрації шлюбу через місяць після подання заяви. Але молоді не погодилися з цим, вони пояснили, що багато років знають один одного, тому для них додаткові роздуми не потрібні, до того ж П. - геолог, через кілька днів повинен виїжджати в експедицію на весь польовий сезон – більше, ніж півроку. Чи можна вирішити цю проблему?

3. Петро й Катерина подали заяву про укладення шлюбу. За декілька днів до реєстрації Катерина раптом завередувала і висунула вимогу до Петра, щоб він надав їй медичну довідку, яка засвідчує, що він не хворий на СНІД. Петро розсердився і сказав, що інформація про стан здоров'я людини є таємницею і розголошенню не підлягає. Хто з них не правий?

 4. 5 січня Денис та Марина подали до РАЦСу заяву про реєстрацію шлюбу. 4 лютого, за два дні до весілля, Денис повідомив Марину, що передумав одружуватися. За домовленістю між батьками приготування до весілля повністю брали на себе  батьки нареченої. На них же покладався обов'язок оплатити прокат весільного одягу Марини. За прокат одягу було заплачено 150 грн. передоплатою, а на весілля витрачено 5 тис. грн., з них вдалося зберегти від збитків 4 тис. (частина харчів зіпсувалася, а завдаток залишився у музикантів). У зв'язку з цим Марина вважала, що вона має право притягнути Дениса до цивільної відповідальності у зв'язку з витратами на весілля, до сімейної відповідальності у зв'язку з оплатою прокату весільного одягу і право на відшкодування моральної шкоди. Проаналізуйте ситуацію.    

ІІ. Тест. Праця неповнолітніх.

 

1.        Угода між працівником і власником підприємства або уповноваженим, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу з дотриманням трудового розпорядку називається: А)контракт, Б)домовленість, В)заповіт, Г) трудовий договір.

2.        Трудова угода з неповнолітніми укладається: А) письмово, Б)усно, В)з одним із батьків, письмово, Г)усно з одним із батьків.

3.        Працевлаштування 14 річного підлітка можливе: А)самостійно, Б)за письмовою угодою, В)з дозволу одного з батьків, Г) у присутності служби у справах дітей.

4.        Нормативний акт, що регулює відносини у сфері працевлаштування називається: А) Кодекс законів про працю, Б)адміністративний Кодекс, В)Кодекс законів про дисципліну і працю, Г)сімейний Кодекс.

5.        Неповнолітній при працевлаштуванні пред’являє: А)паспорт, Б)свідоцтво про народження, В)медичну книжку, Г)трудову книжку.

6.        Чи можливе звільнення неповнолітнього без його згоди? А)так, у випадку грубого недотримання техніки безпеки на робочому місці, Б)ні, неможливо без згоди одного з батьків, В)ні, неможливо без згоди служби у справах дітей, Г)так, можливо у випадку поновлення працівника на попередньому місці роботи.

7.        Чи повний робочий день працюють неповнолітні? А)так, Б)ні, В)4 години, Г) 6 годин.

8.        Чи має право неповнолітній на повну виплату заробітної плати при неповному робочому дні час під час навчального року? А)так, Б) ні, В)оплата праці пропорційна виконанню роботи, Г)так оплачується однаково, як і під час канікул.

9.        Чи можуть неповнолітніх залучати до виконання перенесення важких вантажів? А) так, Б)ні, В) у випадку форс мажору.

10.    Як повинен діяти неповнолітній працівник, якщо він вирішив залишити роботу? А) написати заяву про звільнення, Б)піти з роботи і більше не повертатися, В)повідомити керівництво про своє звільнення, Г)написати заяву та відпрацювати два тижні.

 

ІІІ. Складіть піраміду адміністративних правопорушень, які найчастіше скоюють неповнолітні.


=========================================================== ======

================================================= =====

     === ================================================ 


До
30 березня надіслати  на електронну адресу презентації, повідомлення, що ви готували як випереджуєче завдання.

 Тема:"Країни Сходу".

(Можна у вигляді детального плану)  


Ще раз нагадую, що домашні завдання необхідно надсилати відповідно до вказаних дат: правознавство- 21(22, це- одноразово) березня, історія України-25, всесвітня історія - 27 березня!!!

Всі надіслані і ненадіслані !!! роботи будуть відповідно оцінені. 



Кожен пропущений день "-2 бали". 
За першу таку спробу навчання додаю один  день, а за наступні - зніматимуться бали.

Отже, першу роботу, це з основ правознавства, можете надіслати до 22 березня включно.
Дякую учням, які вчасно надіслали виконані роботи ❤️

Шановні учні, чекаю ваші роботи до вказаних термінів. Не зволікайте, часу для виконання буде достатньо! Інформацію надсилати за знайомою  вам адресою  

oscar0403@ukr.net

Правознавство

      Надіслати до 21 березня (включно)виконане практичне заняття, див.                                 підручник с.167 - 169.

 ⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄

Шановні учні, виконану практичну роботу з історії України необхідно надіслати до 25 березня  (включно) .

Практична робота з історії України

1 завдання -  див. підручник с.199 "Завдання для підготовки практичного заняття" (зробити презентацію на 5-6 слайдів. Див . завдання в підручнику).

2 завдання - див. підручник с 199 "Наш край у другій половині ХІХст". Скористайтеся інтернет ресурсами і дайте відповіді на запитання:

І. Адміністративно-територіальний та історико-етнографічний розвиток.
Питання 1,2 - (назвіть населені пункти...), 3,4, 7.
ІІ. Зміни в господарському житті.
Питання 2,3.
ІІІ. Нові явища в культурному та духовному житті населення.
Питання 1.



⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄⇄

Всесвітня історія

І. Опрацюйте П. 22

ІІ. Розгляньте плакат. Дайте письмово відповіді на питання до плакату.
·         Що собою символізує старий чоловік на троні?
·         Чому Австро-Угорщину представлено зшитим полотном з багатьма кусочками?
·         Чому художник намалював біля чоловіка ліки? Що вони символізують?


ІІІ. Див. підручник с.187, письмово виконати завдання 1, 2, 7.

Завдання з всесвітньої історії надіслати до 27 березня (включно).

Немає коментарів:

Дописати коментар